Evästeiden käyttö Euroopan kuluttajakeskuksen verkkosivuilla

Euroopan kuluttajakeskuksen verkkosivuilla käytetään evästeitä (cookies) käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja käyttöä koskevien tilastojen keräämiseksi. Lue lisää evästeiden käytöstä

Kerromme lentomatkustajan oikeuksista Hki-Vantaan lentoasemalla ke 14.6. klo 8-13

13.6.2017

Menikö osa lomastasi pilalle viivästyneen paluulennon vuoksi? Moni kertoo meille jopa 20 tunnin lennon viivästyksistä. Toisaalta valitusmäärät kertovat myös siitä, että vain harva kuluttaja vaivautuu peräämään oikeuksiaan.

Lain mukaan lentojen viivästys- ja peruutustilanteissa tulee olla tarjolla huolenpitoa, yhteydenpitoa kotiväkeen, uudelleenreitityksiä sekä vakiokorvauksia. Mutta tiedätkö, milloin ne tulevat kyseeseen ja miten asian suhteen tulee toimia?

Tule kysymään meiltä lentomatkustajan oikeuksista Helsinki-Vantaan lentoasemalla keskiviikkona 14.6.2017 klo 8-13 välisenä aikana. Löydät infopisteemme Terminaali 2:n lähtöaulasta.  

Lisätietoja: Lentomatkustajan oikeudet


Päivitetty 13.6.2017 Tulosta