Kerromme lentomatkustajan oikeuksista Helsinki-Vantaan lentoasemalla keskiviikkona 14.6. klo 8-13

Menikö osa lomastasi pilalle viivästyneen paluulennon vuoksi? Moni kertoo meille jopa 20 tunnin lennon viivästyksistä. Toisaalta valitusmäärät kertovat myös siitä, että vain harva kuluttaja vaivautuu peräämään oikeuksiaan.

Lain mukaan lentojen viivästys- ja peruutustilanteissa tulee olla tarjolla huolenpitoa, yhteydenpitoa kotiväkeen, uudelleenreitityksiä sekä vakiokorvauksia. Mutta tiedätkö, milloin ne tulevat kyseeseen ja miten asian suhteen tulee toimia?

Tule kysymään meiltä lentomatkustajan oikeuksista Helsinki-Vantaan lentoasemalla keskiviikkona 14.6.2017 klo 8-13 välisenä aikana. Löydät infopisteemme Terminaali 2:n lähtöaulasta.

Lisätietoja: Lentomatkustajan oikeudet