Euroopan kuluttajakeskuksen puhelinpäivystys rajatusti auki viikkoina 52-53

Puhelinpäivystyksemme kuluttajille (p. 029 505 3090) palvelee maanantaisin ja tiistaisin klo 9-12 joulun ja uudenvuoden viikoilla (viikot 52 ja 53). Muina aikoina voit olla meihin yhteydessä verkkosivujemme kautta. Puhelinpäivystyksemme palvelee normaalisti taas maanantaista 4.1.2021 alkaen (arkisin ma-to klo 9-12).

Soittaminen ja jonotus 0295-numeroihin maksaa lankapuhelimesta paikallisverkkomaksun (pvm) ja matkapuhelimesta matkapuhelumaksun (mpm). Hinta määräytyy soittajan liittymäsopimuksen perusteella. Aikaperusteisen maksun lisäksi operaattori voi veloittaa myös puhelun aloitusmaksun. Soittaminen ei yleensä sisälly ns. puhepaketteihin.

Neuvomme kuluttajia EU-alueen kuluttajansuojaan ja maiden rajat ylittävään kauppaan liittyvissä tilanteissa, joissa kuluttaja ja yritys ovat eri maista EU:ssa, Norjassa, Islannissa tai Isossa-Britanniassa. Kansallisissa kysymyksissä ja suomalaisyrityksiin liittyvissä ongelmatilanteissa kuluttaja voi kääntyä KKV:n kuluttajaneuvonnan puoleen.

Hyvää joulunaikaa!