Evästeiden käyttö Euroopan kuluttajakeskuksen verkkosivuilla

Euroopan kuluttajakeskuksen verkkosivuilla käytetään evästeitä (cookies) käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja käyttöä koskevien tilastojen keräämiseksi. Lue lisää evästeiden käytöstä

Euroopan kuluttajakeskuksen uutiskirje

Uutiskirjeemme ilmestyy neljä kertaa vuodessa  ja siinä kerrotaan käytännönläheisesti ajankohtaisista rajat ylittävään kuluttajakauppaan liittyvistä aiheista, esimerkiksi kuluttajien kohtaamista ongelmista heidän ostaessaan tavaroita tai palveluita ulkomaiselta yritykseltä, hyvistä sovintoratkaisuista riita-asioissa, valitusten aiheista ja määristä ja EU:n kuluttajalainsäädännön kehityksestä. Teemoina ovat erityisesti verkkokauppa ja matkustaminen.

Voit liittyä uutiskirjeen tilaajaksi kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään. Saat sen jälkeen sähköpostiisi aktivointilinkin. Tilauksesi on voimassa heti aktivoinnin tehtyäsi

 

Euroopan kuluttajakeskuksen uutiskirje 2/2017

Kiinalaiset verkkokaupat -jutussa annamme neuvoja, kuinka toimia, jos sinulla on ongelma Kiinasta tilatun tuotteen kanssa tai jos et saa enää myyjään yhteyttä tilauksen teon jälkeen ja haluaisit palauttaa tuotteen. Toinen uutiskirjeen pääjutuista käsittelee lentomatkustamisen tärkeitä termejä, jotka on hyvä tuntea, kuten vaikkapa PIR tai no show -ehto. Mukana on myös jutut verkkokaupan sopimusehdoista, tuoteväärennöksistä verkossa ja vinkit auton ostoon ulkomailta.

Tutustu aiempiin uutiskirjeisiin

Uutiskirje ilmestyy myös englanniksi

Rekisteriseloste

 


Päivitetty 18.3.2014 Tulosta